Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: S.T.A.L.K.E.R... на Е3 2006
GAMEINATOR forums > S.T.A.L.K.E.R. > S.T.A.L.K.E.R. Архив > S.T.A.L.K.E.R. Архив (2002 - 2007)
Страницы: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Swoo2n
Согласен с Lexerом. Выйдет Сталкер - будем играть в Сталкер. А пока он не вышел можно и в Oblivion поиграть и в другие хорошие игры.
Neo][
Цитата
Я тоже уже не жду мне по барабану выйдет куплю поиграю не выйдет и хрен с ним, щас и без него уже игр клевых море так что я не расстраиваюсь я просто забыл что есть такая игра Сталкер все скрины удалил и ролики надоело одно и тоже пересматривать остался только билд 2215 и тот думаю удалить в скором времени.


Хорошая выдержка, меня хватило только до осени 2006 biggrin.gif
[quark]
От вам всем Сталкер так надоел... вы его и не ждете уже... да? так зачем писать это на форумы? нет - так нет... не портьте настроение... smile.gif)
Dr.WoLf
Всем расслабиться и не париться ! Ждем окончания выставки и отчета ИГРОМАНИИ.
Я лично никаким чужим впечатлениям не верю... Вот когда сам увижу ролик, то и решу умерла ли игра или она еще живее всех живых...
Naruto
Знаете , в 1 январском номере журнала pc игр за 2005 год была опубликована мудрая фраза,относилась она к Дюку ,который Форевер, в ней говорилось :'Если тебе нечего ждать от жизни-жди DNF' .
Я думаю что эту же фразу можно отнести и к Сталкеру , c поправкой в названии конечно.
Taxall
Давайте не будем делать преждевременных выводов, чуть-чуть подождем...
Naruto
Taxall, Да я ждать не против у меня в запасе целая жизнь ( которая впереди ) biggrin.gif
Dr.WoLf
Ну что последний день остался...Ждем !
Taxall
Цитата(Illidian @ May 12 2006, 08:45 PM)
Taxall, Да я ждать не против у меня в запасе целая жизнь ( которая впереди ) biggrin.gif

я имел ввиду окончание е3 и выход новых игровых журналов... cool.gif
Naruto
Taxall, ну кто знает я сразу про запас biggrin.gif
Wild
Цитата
Wild,
На 100 $ с тобой спорю что когда сталкер выйдет то ты как на поводке побежишь его покупать. Хоть в 2010 году выйдет, всё равно так и будет!

Hint, есть только 1 игра за которой я бежал, это была ХЛ2, за сталкером я уже никуда не побегу 100%.
ObvilionLost
когда выйдет тогда и можете гомном поливать или нахваливать..
По роликам трудно оценить.... laugh.gif
FuckTER
Мдаа срочно нужен новый билд =)
ИМХО интерес скоро увянет, примерно летом.
THUG-LIFE
Да чтож вы хороните раньше времени то всё,выйдет!!! и будет живее всех живых Уверено говарю
Лохотрон
пора хоронить...
We gave up on the original blowout idea, as we hadn't taught rival stalkers how to avoid it. It usually killed off our important characters. The blowout still exists, but we've incoperated it into the storyline.
...
We point out to him that current Stalker storyline starts on April 16 this year, when something 'odd' happens in the Chernobyl reactor. Surely it's time to change the story? Didenko Jokes "2006 is the hidden begininning of our story. The world will learn what's really happening inside the Zone only be 2012, when the game is eventually released."
это из последнего обзора от PC Gamer Uk

]]>http://www.gsc-game.com/index.php?t=commun...d=3491&sec_id=1]]>

за упокой души нашего сталкера... )
Don Reba
А что не нравится-то? smile.gif
Taxall
Цитата(Don Reba @ May 13 2006, 01:55 AM)
А что не нравится-то? smile.gif

Цитата
We gave up on the original blowout idea, as we hadn't taught rival stalkers how to avoid it. It usually killed off our important characters. The blowout still exists, but we've incoperated it into the storyline.

идеи стареют...
Лохотрон
The world will learn what's really happening inside the Zone only be 2012, when the game is eventually released.
а на это предложение ктонить обратит внимание?)
fen1x
Поскольку ссылка плохо и не у всех грузится, выкладываю полностью текст

PC Gamer Uk E3 Preview

As promised here is the full text version of the E3 preview in the June issue of PCG UK. I have retyped the whole Preview below,
-----------------

The road to success is never a straight one. Stalker, the hugely ambitous shooter that casts us as a lone mercanery in an irradiated, mutant-filled near future Chernobyl, has been in development for five years now. Its christmas 2005 release date came and went with barely a whisper of news.

Rumours began to criculate: the game had been cancelled. The game had been taken away from its ukrainian developer GSC Gameworld by THQ, the publishers. All incorrect, thankfully, but what was the real story? What broken bridges, crossroads and dead ends did Stalker encounter during its time in the wilderness? and more importantly where is it now?

"About a year ago" the refreshingly honest GSC designer Ruslan Didenko told us "once we prepared all the game's components and brought them together, we realised we had to balance it all to acheive what we wanted" Balancing? Could it really be as simple as that?

"It's not the quality of each sperate feature that matter to the gamer" explains Didenko. "They must all work together. Everything has to function in order to captivate the player from the very start, and not let him go until the final credits. Last year, (2005) we were finally able to play the game, from start to finish. We realised which ideas of our core design were working and which were not"

This delay is a good thing. its not every game that gets the time - and consequent funding -to become the best it could possibly be. It speaks volumes for THQ's faith in these relatively inexperienced Urkaine-based developers that delays have been allowed to heap upon delays in the belief that stalker will deliver the goods sooner or later. and it has graced PC Gamer's cover twice despite all these delays. Why?

Try this: Stalker is attempting to redefine what we expect from a first-person shooter. You play as a mercenary, hunting for physics-disrupting artefacts scattered around the area surrounding Chernobyl. Those artefacts are worth a pretty penny to those who find them. Consider that those same trinkets are scattered across 30 square kilometres of irradiated wasteland, and that we're being offered rare freedom in how we find them. We can travel north or south, east or west. We can go where we want, , simply because we like the look of what's over there, not because we're being ordered to.

Try this: Stalker is actively tapping into modern mythology that surrounds the nuclear meltdown at Chernobyl. Set in 2012, six years after further accidents. Stalker offers us a chance to explore that place, It lets us walk up and touch the reactor responsible for so many deaths to wander through the abandoned city of Pripyat that once housed the workers that kept the plant running. The Stalker team have made repeated research trips into the exclusion zone from thier offices just 80-odd miles from the site, arming themselves with a phtography record of the decaying site.

They've used that to build a near perfect recreation of the 'Zone', including the small towns, rusting vehicle dumps and subs-stations that still litter the landscape today.

Or try this: Stalker is building on a new set of technological standards - from simple graphical effects to deep thinking artificial intelligence. It's about simulating an ecosystem of mutants, woldlife and opposing factions, searching for safety, resources and riches within an open space. Or try this: its a roleplaying game where the statistical baggage has been jettisoned. There's no such thing as experience points - just your skill.

Forcing all these features to behave is what's causing delays. "We're finding intergrating a large number of featuresinto a tight game complicated", Didenko admits. The real problem is teaching the inhabitants of the Zone howe to behave, and to understand the range of thier options. "Truely great AI was a particularly difficult task. We not only have combat AI, which is responsible for the action part, but a more global AI as well that simulates the life of all living creatures in the Zone. We were striving for a qualitative step forward as opposed to scripted AI, and we achieved it"

That 'qualitative step forward' in AI, Planning. Most games fudge (botch) thier AI, through clever use of scripts that tell an NPC what to do in every situation, and phychological tricks (Half-Life marines shouting "Flank Him!" even though they would'nt know how to) This gives an illusion of intelligence. Stalker goes further: human characters are able to assess the situation and plan ahead.

Didenko uses the simple example of a situation where two human characters ultimately want to survive, but have have a knife placed bewtwwn them. "Their inner monologue would be something like, 'I have to survive but I'm confronted by an enemy. I have to get rid of him, but don't have a weapon.' That leads to the bot to think. 'I can flee, but that'll be hard. Or i could kill the opponent, but i don't have a weapon. Oh look. I can see a weapon within reach. I have to pick up the weapon.'" At that point: further behaviour emerges. The bot without the knife must flee, the agressor will give chase.

Now transplant that technology into the game "Say we have a situation where three humans with weapons see two enemies: a beast and another human. The threesome will work out how dangerous their two opponents are, and act accordingly. Two will target the himan with the gun and the third will go for the weaker monster. They know it can onl be dangerous in close combat"

Controlling this system, making sure the entire game doesnt accelerate away from the player, has caused untol pain. The original Stalker design document called for a regular 'blowout'. Every few days, a great shockwave would pulse through the Zone, killing anything that didnt find cover. There was one problem. "We gave up on the original blowout idea, as we hadn't taught rival stalkers how to avoid it. It usually killed off our important characters. The blowout still exists, but we've incoperated it into the storyline."

We point out to him that current Stalker storyline starts on April 16 this year, when something 'odd' happens in the Chernobyl reactor. Surely it's time to change the story? Didenko Jokes "2006 is the hidden begininning of our story. The world will learn what's really happening inside the Zone only be 2012, when the game is eventually released."
Don Reba
У разработчиков в наличии самокритика и мужество отказываться от неудачных идей. ИМХО, только плюсы. smile.gif
SayMyName
Цитата
The world will learn what's really happening inside the Zone only be 2012, when the game is eventually released.
а на это предложение ктонить обратит внимание?)

-
Цитата
Didenko Jokes "2006 is the hidden begininning of our story. The world will learn what's really happening inside the Zone only be 2012, when the game is eventually released."

вот полная фраза. это просто шутка
Лохотрон
злая шутка =)
fen1x
Цитата
злая шутка =)

В каждой шутке есть доля шуткиsmile.gif
Лишь бы шутка Диденко не оказалась пророческой.
Ялтинец
Неудачная шутка, очень неудачная. Не вовремя она... Года два назад еще бы прошла. Сейчас так шутить опасно. Опять же, дешевая реклама.
GordoN
У заграничных фанатов (или это не фанат) другой юмор?
Ялтинец
GordoN,
Цитата
Didenko Jokes

Руслан "Stohe" Диденко - сотрудник компании GSC Game World. Если это он, конечно же.
Hulk
А ни кто не может перевести с английского?плиз rolleyes.gif
Ferrum
Злая шутка!
Хотя все возможно.... dry.gif
GordoN
Цитата
Stohe" Диденко - сотрудник компании GSC Game World


Может и это тоже шутка!? biggrin.gif
Dr.WoLf
Не знаю - по-моему вполне себе оптимистичное заявление !
Карче ждем навострив уши...Пока что только слова неподкрепленные ничем...
Ялтинец
GordoN,
]]>Нет, не шутка.]]>
berch
Не понял на что они намекают?
matriks2
Хех. Либо пиар компания стартовала, либо .. а черт его знает :/
ShooterFX
Цитата
]]>http://www.pcgames.de/?article_id=470021]]>
]]>http://www.pcgames.de/?article_id=470022]]>

It lives: STALKER: Shadow OF Chernobyl13.05.2006 09:31 clock - in the last months the Ukrainian Ego Shooter many rumors umrankten: Publisher THQ would give the play to another Entwicklerstudio. Or the project was even completely stopped! On the E3 were there however clear signs of life. The play definitely further developed by the creator GSC and should be contentwise even almost finished. A level was nearly completely shown. Current Erscheinungstermin: 1. Quarter 2007. That STALKER should appear however already 2005, one sees on 16 new screens finding to the play meanwhile you in the gallery. Okay, which are underground ranges with beautiful light and shade effects gespickt. Tendency and scenario are besides still pointed-moderately. Also the nearly photo-realistic day and night change look for their-same. Play figures, buildings and landscapes look however no longer as first-class, there meanwhile graphic bitebite bites as Crysis, Stranglehold or Haze on the market urge. In addition still the late Erscheinungstermin. Will the really faithful fan Community be so inspired in nine months still? Finally up to then much water the Rhine flows down. Speak: Further plays will still more highly set the measuring pole.

Перевод

Лучше позже, чем некогда. Сталкер определенно ДОЛЖЕН быть выпущен в первом квартале 2007. В последний день Е3, THQ показала 2 левела за закрытыми дверями. Продюсер Dean Sharpe сказал, что разработка в продвинутой стадии. Они посвятят грядущие месяцы шлифовке. К сожалению, некоторые фичи не будут в игре. " Мы вынуждены были исключить некоторые РПГ элементы, как пища и питье. NPC-ы не будут полностью самостоятельны из-за баланса, будет больше скриптов.

Взял с форума хобота, пост принадлежит "Блуждающему"
Ялтинец
ShooterFX, Это уже обсуждалось...уже обсуждается...гневно.
SayMyName
Цитата
А ни кто не может перевести с английского?плиз

Что-то типа этого-
Цитата
Didenko Jokes "2006 is the hidden begininning of our story. The world will learn what's really happening inside the Zone only be 2012, when the game is eventually released."

Диденко шутит - "2006 это начало нашей истории. Мир узнает, что же на самом деле происходит внутри зоны лишь в 2012 году, тогда игра и должна выйти"
berch
Цитата(ShooterFX @ May 13 2006, 06:07 PM)
Цитата

]]>http://www.pcgames.de/?article_id=470021]]>
]]>http://www.pcgames.de/?article_id=470022]]>

It lives: STALKER: Shadow OF Chernobyl13.05.2006 09:31 clock - in the last months the Ukrainian Ego Shooter many rumors umrankten: Publisher THQ would give the play to another Entwicklerstudio. Or the project was even completely stopped! On the E3 were there however clear signs of life. The play definitely further developed by the creator GSC and should be contentwise even almost finished. A level was nearly completely shown. Current Erscheinungstermin: 1. Quarter 2007. That STALKER should appear however already 2005, one sees on 16 new screens finding to the play meanwhile you in the gallery. Okay, which are underground ranges with beautiful light and shade effects gespickt. Tendency and scenario are besides still pointed-moderately. Also the nearly photo-realistic day and night change look for their-same. Play figures, buildings and landscapes look however no longer as first-class, there meanwhile graphic bitebite bites as Crysis, Stranglehold or Haze on the market urge. In addition still the late Erscheinungstermin. Will the really faithful fan Community be so inspired in nine months still? Finally up to then much water the Rhine flows down. Speak: Further plays will still more highly set the measuring pole.

Перевод

Лучше позже, чем некогда. Сталкер определенно ДОЛЖЕН быть выпущен в первом квартале 2007. В последний день Е3, THQ показала 2 левела за закрытыми дверями. Продюсер Dean Sharpe сказал, что разработка в продвинутой стадии. Они посвятят грядущие месяцы шлифовке. К сожалению, некоторые фичи не будут в игре. " Мы вынуждены были исключить некоторые РПГ элементы, как пища и питье. NPC-ы не будут полностью самостоятельны из-за баланса, будет больше скриптов.

Взял с форума хобота, пост принадлежит "Блуждающему"

Да было уже это. Вы соседние темы читаете или нет?
fen1x
Цитата
Взял с форума хобота, пост принадлежит "Блуждающему"

Лол! Украл мой перевод, не дал ссылку, а англ текст привел совсем не тот biggrin.gif


Was added in 1 minute 45 seconds:

Этот вопрос обсуждается в общей теме. Прошу сюда
http://www.gameru.net/forum/index.php?act=...iew=getlastpost
Здесь будет подлежать удалению.
OlegatoR
Цитата
были исключить некоторые РПГ элементы, как пища и питье. NPC-ы не будут полностью самостоятельны из-за баланса, будет больше скриптов.

Бред, полный бред, я не верю, НЕ ВЕРЮ!!! это всё гон, гон....
z_cry.gif sad.gif z_cry.gif
Ferrum
Папа,папа, а STALKER выйдет?
Нет, сынок, это фантастика! wink.gif
OlegatoR
Это убьет, пристрелит, зарежет атмосферу игры!!!!!!! dry.gif
Wild
Цитата
были исключить некоторые РПГ элементы, как пища и питье. NPC-ы не будут полностью самостоятельны из-за баланса, будет больше скриптов
усе, убил себя апстену (((((((((((((( ,
Wild
Цитата
были исключить некоторые РПГ элементы, как пища и питье. NPC-ы не будут полностью самостоятельны из-за баланса, будет больше скриптов

Они еше скажут что не надо будет спать, выброс будет но галимый, итд,
короче, если инфа подтверждается то можете меня вычеркивать из фанатов.
fen1x
Тема упорно уходит в оффтоп по вопросам, которые обсуждаются в общей теме. Все новости с Е3 исчерпаны. Тема закрыта.
godman
Кто разбирается в польском - тут отчёт с выставки.
]]>http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=26173]]>
$w@mp
(нецензурщина), ГДЕ НОВОСТИ О СТАЛКЕРЕ???? angry.gif angry.gif angry.gif
Don Reba
It says that game was finished a year ago but devs couldn't balance everything they've planned. Upgrading characteristics is removed (afaik it was never meant to be), realistic eating and reviving during sleep is simplified. Eating and healing is limited to clicking on stuff in inventory. You will heal automaticly. The fun begins after you find yourself in The Zone without memories. Lips aren't synchronised with spoken words. There are meters for sound and something that acts like gem in Thief (stealth). There are 20 weapons. Controling vehicles will be possible but it's not set in stone when and what vehicles we'll be using.
(]]>http://stalker.myexp.de/en/index.php?site=...nt2.php&id=2085]]>)

Там говорится, что игра была готова год назад, но разработчики не могли сбалансировать всё как запланировано. Была удалена реалистичная еда и восстановление во время сна. Еда и лечение ограничены щёлканием в инвенторе. Лучение будет автоматическим. Самое веселье начинается когда вы обнаруживаете себя в Зоне с потерянной памятью. Губы не синхронизированы с речью. Есть датчики звука и что-то вроде индикатора в Theif. Присутствует 20 видо оружия. Возможно управлять транспортом, но пока не точно установлено когда и какими машинами мы будет управлять.
fen1x
Rest in peace, Stalker! sad.gif
Don Reba
Почему же? Казалось бы, хорошая новость.

В целом, получается, единственная существенная потеря - сон.

Мирный ИИ вряд ли получился бы намного лучше Radiant AI, а тот просто жалок.
Реалистичную еду даже не успели пообещать, да и разница не принципиальна.
Rezak
Еду ведь прикрутить пара пустяков , не понимаю как это может помешать баллансу. Со сном не спорю - могли возникнуть сложности , хотя в Обливион с этим проблем не было.
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Форум IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.