Gameru Android app
1297    5

Star Wars: 1313 Gameplay Video

Издатель: LucasArts
Разработчик: LucasArts
Платформы: TBA
Дата релиза: TBA

Stop war in Ukraine


5 июня 2012 на форуме
Цитата(fen1x @ 05.06.2012, 19:57)
Платформы: TBA

Эт что?
5 июня 2012 на форуме
Очередная консольная побегушка с укрытиями, только во вселенной старворс. Сколько еще вселенных загубят таким макаром?
P.S. батлфронт 3 мне
5 июня 2012 на форуме
Платформы не известны.

Цитата(DSOGaming)
Lucas Arts has unveiled the first in-game footage of Star Wars 1313 – via SpikeTV – and let us tell you that you won’t believe your eyes when you watch it. To put it simple; this footage proves that PC gaming is entering the realm of CG graphics. Just forget everything you’ve ever read and watch this E3 footage of Star Wars 1313. It looks spectacular. According to the team, the demo was running on a high-end PC with an Nvidia card. Enjoy and keep in mind that what you’re about to see are realtime, in-engine graphics!

What’s also interesting here is that Star Wars 1313 is powered by Epic’s Unreal Engine 3. As Mark Rein revealed a couple of hours ago, the game looked amazing (duh) and was made with Unreal Engine 3. This – alongside with the Samaritan tech demo – proves that Epic’s Unreal Engine 3 is future-proof, therefore we can’t wait to see what the company has in store for us with Unreal Engine 4.

Since it’s powered by Unreal Engine 3, it will also be interesting to see whether or not Lucas Arts will port this game to X360/PS3 and how these versions will look compared to the PC one. No platforms have been announced as of yet, though we can pretty much say that PC will be definitely one of them. Star Wars 1313′s characters and lighting system look astounding and we’ll be really impressed if they company manages to have similar visuals in current generation consoles.
6 июня 2012 на форуме
1001v, Вселенная на "ладан дышит", надо народ подсаживать. Новую публику, которая сформировалась отдельно и лазерные мечи через Ха-Ха воспринимает.
Поэтому начать такую игру лучше с бластеров и в знакомой манере. А вот уже дальше ближе к середине игры выводить на мечи как на символ свехумений.
Вообщем чтоб игрок мог почувствовать разницу между быть мегаджедаем и обычным пехотинцем.

Также читайте

20 минут геймплея из Elden Ring
18 января 2022
32513

20 минут геймплея из Elden Ring

YouTube-канал «Xolara» поделился четырьмя видеороликами, демонстрирующими более 20 минут новых игровых кадров из Elden Ring. Эти видеоролики взяты из последнего закрытого сетевого теста игры и ...