Your Email Address has been updated successfully
Your email address has been successfully changed. Please be sure to use your updated email the next time you log in to Origin.
If you did not request this change, or if you have reason to believe your account has been compromised, please contact Origin Help for immediate assistance.
Thank you,
The Origin Team
Для начала следует не суетится, а зарегистрировать по-быстрому новый аккаунт (для входа в лайв чат EA), потом перейти по ссылке

Заполняем поля выбрав Игру, Категорию (Account/Registration), Платформу. Жмём на Лайв Чат. (Кнопка чата не всегда активна, поэтому в этом случае пробуйте заходить через некоторое время)

Потом необходимо подождать (обычно минут 5-10) и к вам присоединится человек из техподдержки. Для не владеющих английским
+
you: Hello
you: I think my account was stolen
you: My name is Sergey, i from Ukraine
Jon: Hi, Sergey, I am sorry to hear your account was compromised. May you explain in detail?
you: I got an email from EA
you: Your email address has been successfully changed
you: but I did not change address
you: now I can not log to my account
Jon: I am sorry to hear that. Don't worry, let me assist you with that!
you: thanks
Jon: First off, may I have the e-mail address associated with your account please?
you: my e-mail is ***@yandex.ru
Jon: May I know the Origin ID for that account please?
you: ***
Jon: I am sorry but I was not able to pull up any accounts using the information you provided me.
you: I think my account was stolen
you: My name is Sergey, i from Ukraine
Jon: Hi, Sergey, I am sorry to hear your account was compromised. May you explain in detail?
you: I got an email from EA
you: Your email address has been successfully changed
you: but I did not change address
you: now I can not log to my account
Jon: I am sorry to hear that. Don't worry, let me assist you with that!
you: thanks
Jon: First off, may I have the e-mail address associated with your account please?
you: my e-mail is ***@yandex.ru
Jon: May I know the Origin ID for that account please?
you: ***
Jon: I am sorry but I was not able to pull up any accounts using the information you provided me.
Потом он у вас спросит вашу дату рождения (Внимание! Это обязательная проверка! Без даты рождения вам не смогут помочь) и ключ Battlefield 3 (либо другой игры), это "Код продукта" который можно просмотреть либо в клиенте Origin, либо у себя на почте, в письме которое было вам выслано после покупки (там он называется "Код доступа").
Потом после проверки всех данных он спросил меня разрешения изменить почту в аккаунте на ту что я ему сказал ранее и сбросить пароль (прим. в оригинале статьи автор говорил что регистрировал ещё одну почту, но мне всё сделали на ту почту которая была ранее указана). Дальше он предложит вам прикрепить к вашей учетной записи контрольный вопрос (нужно выбрать из предложенного списка нужный вопрос, а потом вас попросят указать ответ на него).
Поздравляем, Вы вернули себе свой аккаунт! Надеюсь эта статья никому не пригодится, но на всякий случай пусть она будет на форуме.
---