Помощь - Поиск - Пользователи - Календарь
Полная версия этой страницы: Новые сканы
GAMEINATOR forums > S.T.A.L.K.E.R. > S.T.A.L.K.E.R. Архив > S.T.A.L.K.E.R. Архив (2002 - 2007)
Dope
Новые сканы

]]>http://www.mdsjack.bo.it/stuff/st_gmc_1.jpg]]>
]]>http://www.mdsjack.bo.it/stuff/st_gmc_2.jpg]]>
AlexIT
спасибо, видели))

Was added in 6 minutes 10 seconds:

Цитата
Awaiting to have time for the translation, here's a few highlights of what we still don't know:

- Interview + Game demo with Ruslan Didenko, Chief Programmer of Stalker

- Confirmed that THQ has sent a team to take up the work at GSC

- The Dealer is our first contact and will have a key role in the *first* part of the game and will give missions (no news here). (a sort of godfather, my note)

- About the "Death Trucks": S.T.A.L.K.E.R. tatooed guys will be mostly dead and downloaded to open-air cemetries (dunno the name), but a few of them are not dead and wake up. Among them, a few are veterans who had misteriously disappeared (kidnapped?), others are unknown people, like the Player.

- Anomalies: it's reported of a "low-gravitational" one (I didn't know about) that will make you run/float faster. Then we have hi-grav ones (crush player to death) and others we know of.

- AI exaples:
1) Two species of animals attaking the player: he can decide both to kill everyone or to manage making them fight each others.

2) (Battle AI is intact) 3 guys, 1 enemy, 1 mutant: the 3 humans will split up, 2 will fight against the enemy (having equal firepower from his distance), while the 3rd guy will defend from the monster, which is faraway and can't harm yet (thus 1 man is enough).

- Mission example:
Player enters a military hangar controlled by Freedom faction (enemy of Duty). Duty heard a rumor of Freedom guys controlling that hangar and get ready to break into. The player's task is to find and grab a weapon called RG-6. He can decide to:
a. Endorse Duty faction and take part to the assault.
b. Alert Freedom of the incoming attak and help them defending (in change of the reward)
c. Wait for the battle to end, kill the survivors and get the weapon.
His choices will affect the whole plot

- The main plot has been put to a primary position, and freedom has been a little bit sacrified.

- Running away, in the AI system, is an acceptable (and sometimes preferrable) tactic.

- The game still wants to redefine the FPS genre

- Not a single word on Eating/Sleeping/Vehicles.

That's all the news. If you want more, just tell me. Laughing


]]>http://stalker.myexp.de/forum/viewtopic.ph...p?p=60305#60305]]>
vinc
Бррр, чел походу там просот факты собрал из обоих недавних статей...
Все еще ничего нового.
kaaz
Перевел бы еще кто нибудь вот это : ]]>http://www.gamestar.de/magazin/heft/072006...thumbnails.html]]>
AlexIT
а я специально журнал купил - чтоб на скрины посмотреть
красиво)

Was added in 1 minute 59 seconds:

кстати - в дате релиза написанно "конец 2006")
vinc
Цитата(kaaz @ May 31 2006, 18:39)
Перевел бы еще кто нибудь вот это : ]]>http://www.gamestar.de/magazin/heft/072006...thumbnails.html]]>

Перевел бы, ка бы у меня был текст или на худой конец не такие мелкие сканы на которые ты дал ссылку.
AlexIT
там скорее всего то что мы уже знаем, эт волна пошла по всем журналам в мире) пиар типа)
Rezak
AlexIT, Ты скрины в журнале не можешь крупным планом отсканить и выложить? или они очень мелкие?
AlexIT
Разве на этих сканах они не крупны?)

]]>http://www.mdsjack.bo.it/stuff/st_gmc_1.jpg]]>
]]>http://www.mdsjack.bo.it/stuff/st_gmc_2.jpg]]>
THUG-LIFE
AlexIT
Их вобще еле видно,хорошо бы 1024х768.ха wink.gif
AlexIT
SAPRANO, скан из журнала?)) как это такое можно сделать?)

могу попробовать в редакцию написать - мож и дадут)
типа от всего гэймру))
THUG-LIFE
Цитата(AlexIT @ May 31 2006, 23:15)
SAPRANO, скан из журнала?)) как это такое можно сделать?)

могу попробовать в редакцию написать - мож и дадут)
типа от всего гэймру))

А лудше скажи специально для SAPRANO biggrin.gif
Для просмотра полной версии этой страницы, пожалуйста, пройдите по ссылке.
Форум IP.Board © 2001-2024 IPS, Inc.