IPB

>

Новости от Valve

 
 Slider-xXx
сообщение 05.03.2010, 22:13
Сообщение #41


Босс
********************

Группа: Участник
Сообщений: 4063
Регистрация: 04.03.2006
Из: Kiev/Ukraine
Пользователь №: 3157



В данной теме размещаются исключительно официальные новости компании Valve и ее партнеров.
К обсуждению новости принимаются исключительно аргументирование комментарии.

Для новостей связанных непосредственно с вышедшими играми, для их обсуждения, большая просьба перейти в соответствующую тему.


В этой теме ТОЛЬКО НОВОСТИ. Запрещено выкладывать домыслы, слухи и сплетни, а так же обсуждать их.

Перейти в начало страницы
 
 
 
Ответов
 Bugs
сообщение 02.05.2006, 23:56
Сообщение #42


Fuck the system
**************

Группа: Участник
Сообщений: 1805
Регистрация: 29.10.2005
Из: Одесса
Пользователь №: 2294



Компания Valve объявила о начале предварительной загрузки через сервис Steam игры Half-Life 2:Episode One- продолжения популярного шутера Half-Life 2.
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 03.05.2006, 17:12
Сообщение #43


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Fixed dedicated servers defaulting to LAN instead of Internet

Fixed chat text disappearing when the player respawns

Fixed longjump not working properly

Fixed incorrect explosive weapons damage (hand grenades, rockets and mp5 grenades)

Fixed tripmines sticking out a few units away from the wall

Fixed players sometimes being invisible after respawn

Camera now follows your ragdoll when you die

Наскоко я понял,ХЛДМ сурс,будетткоа у тех кто купит Эпизод один (IMG:http://www.gameru.net/forum/style_emoticons/default/blink.gif)

Сообщение отредактировал -=LeKtoR=- - 03.05.2006, 17:14
Перейти в начало страницы
 
 
 Max
сообщение 04.05.2006, 00:42
Сообщение #44


Почти Игроман
*********

Группа: Участник
Сообщений: 600
Регистрация: 09.05.2004
Пользователь №: 704



Сегодня стала доступна как steam, так и nosteam версия HLDM Source.
Перейти в начало страницы
 
 
 Shot
сообщение 05.05.2006, 13:14
Сообщение #45


Почти Мастер
***********

Группа: Участник
Сообщений: 1136
Регистрация: 23.11.2005
Из: Белокаменная
Пользователь №: 2451



Сегодня в списке игр появился хлдм сурс - у меня куплена "хл2 - игра года"

Ща осилю 350мб и заценю (IMG:http://www.gameru.net/forum/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 05.05.2006, 19:47
Сообщение #46


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Незнаю ,говорил или нет,но следующий G-Mod 10 будет платным,стоить будет 10 $.
------
Тока что узнал что украдена версия 9.10 гмода,правда ссылку давать хмм..небуду....
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 06.05.2006, 12:56
Сообщение #47


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Updates to the Steam Client have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:


Added 'My media' tab to the main steam window (В этой вкладке будут видеоролики от Valve и других разработчиков)

Fixed 'delete local content' not working for SiN1

Separated the notion of 'updating' and 'downloading' in the games list status column

Changed selecting a new steam skin to prompt for a restart

Updated internet connection speeds list in the settings dialog

Added download time estimation to install dialog

Added Metascore column to games list
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 25.05.2006, 17:28
Сообщение #48


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Очередная обнова стима.
Graphics

Fixed occasional graphics artifact tearing run running on Nvidia 6800 hardware

Fixed mismatch of bumpmapped/non-bumpmapped surfaces in HDR

Fixed bug where mat_colorcorrection wasn't getting set properly on when running for the first time

Updated default configuration settings for some newer video cards

Fixed full-screen flicker bug when Alt-Tabbing out of fullscreen (particularly at high resolutions)


User Interface

Added progress bar state to print a description when the server changes levels

Show disconnect dialog when client connection times out

Fixed anti-aliasing on fonts

Fixed a memory leak in vgui

Fix for startup video not showing correctly if running fullscreen with desktop resolution less than or equal to 1024x768

Fixed bug where game would crash when taking a bug screenshot if the screen/window resolution was wider that 2048 pixels


Sound

Fixed sound initializing twice at startup in some cases

Optimized sound engine performance

Fixed a bug where machines without proper sound hardware and/or drivers would crash


SourceTV

Added SourceTV port and delay time to status output if SourceTV is active

Added new command net_status that shows more detailed information about total and average packet loss, latency, packets/sec and bandwidth

Added convar tv_autoretry 1 so relay proxies try to reconnect after connection crashed/timed out

Added convar tv_timeout to specify connection timeout limit in seconds

Improved spectator client dispatching, should be faster and balance better

Fixed SourceTV relays being unable to connect to sv_lan 1 servers

Fixed SourceTV servers reporting password restrictions

Fixed SourceTV bots joining game even if disabled

Fixed disappearing weapons in SourceTV

Fixed spectator chat not displaying on relay proxies

Fixed SourceTV crash during changelevel

Fixed command tv_record crashing relay proxies

Reduced SourceTV CPU requirements

Чуть позже может скажу размер
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 27.05.2006, 15:28
Сообщение #49


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Half-Life 2: Episode One

Предварительная(заключетльная) загрузка финального куска игры в зашифрованом виде.

Source Engine Update Available

Source Engine

Fixed command allowing clients to change sv_cheat convars

Fixed engine trying to load incorrect skill.cfg file and defaulting game variables

Сообщение отредактировал -=LeKtoR=- - 27.05.2006, 15:28
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 31.05.2006, 06:33
Сообщение #50


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Half-Life 2: Episode One

Updated preload with finalized assets

Source Engine

Fixed bug in receive proxies due to a mismatched structure change

Fixed crash in SourceTV if AUTO_DISPATCH_MODE was full, had no relays and a new client tried to connect


Media

Released Episode One launch teaser #3
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 01.06.2006, 07:56
Сообщение #51


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Очередное обновление.
Friends

Friends is now officially released, ending the Beta

Fixed case where friends list would show as empty

Added prompt for new users to choose their Friends name


Defrag

Added file defrag option in game->properties dialog

Backup

Improved speed & reliability of the Backup utility

Added custom disk size option, in addition to the DVD & CD standard sizes

Fixed case where backup would produce files too large for some CD burning software to handle

Added an auto-run to created backups


Steam Client

Added 'Games' option to settings -> interface -> favorite window dropdown

Fixed developer name & icon not showing for mods in the games list

Fixed issue causing apps a user owned to show as 'pre-loaded' in the games list

Fixed case where steam:// hyperlinks wouldn't work for users who used a registry restore tool


Source Engine

Updated base content with assets to support newer engine features
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 10.06.2006, 11:14
Сообщение #52


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Обнова Эпизода.
Half-Life 2: Episode One

Fixed some closed caption lines being corrupted

Fixed a bug in gameplay stats reporting

Fixed the game's difficulty defaulting to "Easy" instead of "Normal" when starting a new game. (If you've already played Episode One, you can change the setting manually by selecting "Options" from the game's main menu.)
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 15.06.2006, 09:39
Сообщение #53


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Вышло обновление для Half-Life 2: Deathmatch. Для получения обновления необходимо перезапустить Steam.


При респауне игроки получают неуязвимость на короткий промежуток времени для предотвращения спаун кэмпинга
Бинды оружия теперь можно настраивать через графический интерфейс
Добавлена команда timeleft
Добавлена команда mp_restartgame
Добавлена переменная sv_report_client_settings. При включенной записи логов сервера, установка этой переменной в 1 записывает в лог значение cl_cmdrate клиентов
Исправлен эксплойт с перезарядкой шотгана
Исправлен эксплойт с возможностью очень быстро передвигать предметы гравипушкой
Исправлен эксплойт, при котором некоторые игроки могли прятаться внутри объектов и стрелять из них
Исправлен эксплойт, при котором игроки могли двигаться очень быстро после самоубийства с ящиком на голове
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 30.06.2006, 08:24
Сообщение #54


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Обнова на

Day of Defeat: Source

Added new Detonation game mode

Added two new Detonation maps: Jagd and Colmar

Added film grain and color correction cinematic effects while in spectator

Optimizations to the player animation blending system

Improved bullet and melee attack hit detection

Shortened the BAR reload time

Reduced recoil and fire delay on the Garand

Added CVAR cl_autorezoom - set to 0 to not rezoom sniper rifles and rocket weapons

Added new image-based texture blending shader

Added new light warping shader

Added new phong Shading/Rim Lighting on player models

Added support for bloom on DX8 video cards

Added vertex lighting to props

Fixed a case where players could get under terrain in Argentan

Made it more difficult for players to repeatedly block the same cap in order to rack up defend points

Fixed player being able to clear mg42 heat by undeploying and redeploying while reloading

Added blocking walls to enemy spawn entrances

Fixed stepping over window ledges in Avalanche
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 06.07.2006, 09:22
Сообщение #55


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Очередное обновление Стима.
очень не понравилось что "Оценка прессы" сменили на Metascore.Спрашивается зачем???Да и вообще сомнительная опция,тока занимает лишнее место,приходится всегда отрубать.Далее:
Steam Client

Added new filesystem for use with Red Orchestra - users will be automatically converted on launch. Improves load times in Red Orchestra on low-end systems

Improved Steam startup time

Reduced CPU usage/processing time during downloads

Improved content download rates

Optimized downloads to skip unused files

Updated reliability and usability data collection

Localized country names in purchase wizard

Fixed case where downloader could stall

Fixed case where the steam:// protocol handler wouldn't get restored on launch

Fixed purchasing issue if the user had an expired logon ticket

Fixed rare crash when browsing for servers

Fixed cybercafe's not being able to use the 'Do not save personal information on this computer' settings option
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 12.07.2006, 07:57
Сообщение #56


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



ОБновление на...
Half-Life 2: Deathmatch

Added a player "ready" command. If mp_readyrestart is enabled, then the round can be restarted if every player says "ready"

Objects no longer hide tripwire slams. If an object is placed on top of a tripwire slam, it explodes

Scores no longer get updated after the round is over, fixing the case where a player is standing next to a grenade or flaming barrel when the round ends
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 26.07.2006, 17:09
Сообщение #57


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Вышло обновление для клиента Steam
Исправлена ошибка с высокой загрузкой процессора на некоторых Hyperthread системах
Исправлена ошибка со 100% загрузкой процессора в момент авторизации
Исправлен диалог, показываемый при неверной смене контактного email
Исправлена ошибка, при которой предварительная загрузка Half-Life 2: Demo останавливалась на 20%
Исправлено падение при выполнении предварительной загрузки
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 28.07.2006, 17:11
Сообщение #58


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Вышло очередное обновление, затронувшее на этот раз Half-Life 2: Deathmatch. Обновление маленькое, состоящее всего из одной позиции:

Добавлен режим спектатора. Если на сервере, переменная mp_allowspectators установлена в значение 1, наберите spectate для входа в режим спектатора.
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 04.08.2006, 19:12
Сообщение #59


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Со 2-7 августа можно бесплатно скачать и поиграть в Red Orchestra.
Free FULL trial!!!
Налетайте...
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 05.08.2006, 08:55
Сообщение #60


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



АААА...наконец то,обнова СДК,добавлена куча фигни/ (IMG:http://www.gameru.net/forum/style_emoticons/default/laugh.gif)
Major New Features
Half-Life 2: Episode One enhancements

NPC behavior enhancements

New Tool application called 'Source SDK Base'

Uses the latest shipping version of the Source Engine (HL2: Episode One)

This content will be updated whenever a new version of the Source Engine ships

Mod makers should always use its SteamAppId (215) in their single player and multi-player mods

Many other improvements and bug fixes
Перейти в начало страницы
 
 
 -=LeKtoR=-
сообщение 05.08.2006, 21:38
Сообщение #61


Glorious
***********************

Группа: Участник
Сообщений: 9424
Регистрация: 03.02.2004
Из: Владивосток
Пользователь №: 468



Вес обновы СДК 15 мб по стимовскому экрану загрузки,т.е. 15 умножить на 2.5,примерно 40-47 мб.
Перейти в начало страницы
 
 
 
 

 
2 чел. читают эту тему (гостей: 2, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

Текстовая версия Сейчас: 18.01.2021, 01:36