Counter-Strike: Global Offensive |
Здравствуйте, гость ( Авторизация | Регистрация )
Counter-Strike: Global Offensive |
31.03.2012, 16:47
Сообщение
#361
|
|
Продвинутый геймер Репутация: 78 Группа: Участник Сообщений: 489 Награды: 2 Регистрация: 12.12.2011 |
Есть у кого приглашение? Могу дать два ключа для Warface. Дюжь очень захотелось поиграть в новую контру.
|
 
|
|
|
|
31.03.2012, 18:04
Сообщение
#362
|
|
Мастер Игры Репутация: 692 Группа: Участник Сообщений: 1361 Награды: 2 Регистрация: 10.01.2010 |
Веселился от души на Gungame.
Практически все оружия можно попробовать. Кроме, мухи(ее до этого можно было попробовать), и 2х скорострелок. -------------------- |
 
|
|
31.03.2012, 18:20
Сообщение
#363
|
|
New Age Репутация: 468 Группа: Администратор Сообщений: 3925 Награды: 10 Регистрация: 13.05.2011 |
Веселился от души на Gungame. Практически все оружия можно попробовать. Кроме, мухи(ее до этого можно было попробовать), и 2х скорострелок. И тазера. -------------------- Еретик. Отступник. Адепт консольного гейминга. |
 
|
|
31.03.2012, 18:41
Сообщение
#364
|
|
Мастер Игры Репутация: 692 Группа: Участник Сообщений: 1361 Награды: 2 Регистрация: 10.01.2010 |
Попробовал скорострелки в соревновательном режиме "facepalm"
Сейчас попробую Зевса, чекнуть. -------------------- |
 
|
|
31.03.2012, 19:39
Сообщение
#365
|
|
Кандидат Игровых Наук Репутация: 714 Группа: Участник Сообщений: 3242 Награды: 6 Регистрация: 18.08.2009 |
как по инету поиграть на dd2,inferno,nuke? Ато вечно онли оружейные карты попадаются
-------------------- |
 
|
|
15.04.2012, 12:47
Сообщение
#366
|
|
Репутация: 0 Группа: Припаркованный аккаунт Сообщений: 0 Награды: 18 Регистрация: 18.03.2007 |
Вышло обновление.
Список изменений: Maps: • Added Demolition maps: • Sugarcane • Safehouse • Bank • Short Train • Quickmatch now connects to Demolition map cycle group. • Find A Game allows you to join an online game of a specific type. This update offers Arsenal Demolition, Arms Race, and Classic Competitive game modes. The map cycle groups include: - All Classic Maps - Arms Race Maps - Demolition Maps • De_nuke - Fixed bot nav behavior outside locker room and near bombsite A. • Cs_office - Fixed hostage bots getting stuck behind the couch. - Fixed bots getting stuck on the roof of the dumpster. • Cs_italy - Fixed vines penetrating door frame at T Start. - Fixed building floating in skybox at Balcony. - Fixed missing geometry in arches and wall in Market. - Fixed curved pipe and square wall edge creating black area at Left Alley. - Fixed a gap in the floor at Left Alley. - Fixed texture mismatch at Market. - Fixed unnecessary collision on curb at CT Spawn Zone. - Fixed being able to see out of the playable map at Market. - Fixed not being able to jump while standing on potted plant at CT Start. - Fixed small gap in street at Left Alley. - Fixed brightly lit area at window near hostage room and T Start. Gameplay: • Added additional camera punch effect to weapon firing to give more visual feedback. • Added convar to support buying two flashbangs (ammo_grenade_limit_flashbang). This is disabled by default. • SMGs get a range increase. • Falloff distances for SMGs have been improved to reduce micro hits at medium distances. • UMP 45 gets a small armor ratio buff and a very minor cycle time buff. • P90 gets a armor ratio debuff to bring it more in line with its smg brethren rather than make it as good if not better than entry level rifles. • Added first shot recoil suppression to allow for closer grouping of the first few shots in a burst or full auto fire. • TBots that try to plant in an invalid space will quickly give up and pick a new place to try to plant now. • Arms Race now ends with a gold knife to convey to the user the difference between killing someone with a knife to steal their level and killing someone with a knife to win the game. • A knife kill in Arms Race now only sets you back a weapon level if you were killed by an enemy. • The C4 now has a short (0.5 second) grace period for defusing, during which time the player can interrupt and resume defusing. This restores the old 0.5 second latency that existing in CS for defusing, but also maintains the newer preferred ability to stop defusing without the player being inexplicably stuck for up to 0.5 seconds. This also greatly reduces the chance that small lag/packet loss events will result in the defuse being interrupted. • Reduced the size of the hostage hitboxes. • Changed the ducking speed to match the unducking speed. Both are now 200 ms. • Slightly reduced HE grenade damage per pro feedback. • Reduced per shot weapon inaccuracy across all weapons. UI: • Added server browser to Play menu. • Arms Race UI improvements – Added more elements to the next weapon panels that fill out and animate into place when you are awarded your next weapon – this convey the weapon progression better. • Fixed an issue where observers didn’t see updated ammo counts for the player they were observing. • Fixed the issue in which the ammo animated when changing the observed target and the new target had different clip/ammo counts. • Added Elo rank to the stats screen. • Updated Elo rank icons. • Video settings – Changed vsync option so it does not get immediately applied when the option is changed by the user in the UI. Instead, the user must hit the Apply button for the vsync setting to be changed, like most of the other settings. • Video settings – the “Reset to Defaults” disables vsync now. • Added missing motion blur option to the Advanced Video Settings menu. The Advanced Video options have been reorganized: global shadow quality is now at the top, and the two anti-aliasing settings have been moved together. • The team select screen now has a short objectives blurb so as a new player you know what the map objectives are. • Updated color of bomb holder, bomb planted and defuse kit icons to match gold, red and blue used elsewhere in the hud. • Updated defuse kit image for buy menu. • Updated several weapon icons. • Updated death notification icons. • Added a T knife icon. • Updated mapgroup thumbnails. • Added new achievement icons. • Updated the radio command panel. • Updated radar minimaps: - Office - Aztec - Lake - Dust - Dust 2 - St Marc - Nuke Audio: • Fixed bug that was stopping hostage music abruptly. • Moved kill music stingers from client to server, are more audible, and have been added to demolition mode. • Dominating music stinger now plays for “still dominating” as well. • Added ‘hostages near to rescue’ music cues. • Fixed weapon foley being heard at unrealistic distances (player distance misrepresented) • Updated weapon shots: - ak47 - deagle - famas - g3sg1 - m249 - m4a1 - mag7 - mp7 - negev - nova - vscar20 - sg556 - ump45 - awp - ssg08 - sawed off - xm1014 - nova Effects: • Disabled blob shadows. Bug Fixes: • Fixed a bug where tracers were not originating from the barrel on machine guns. • Fixed ragdoll bodies twitching postmortem. • Fixed getting stuck in another player when joining spectator team at halftime in competitive mode. • Fixed missing reload animations and recoil for certain picked up weapons. • Fixed scenario where “Counter-terrorists Win” voice over announcement does not play at round end if the “bomb has been defused” voice over is played. • Fixed callvote UI taking mouse focus and breaking the Buy Menu. • Fixed so Tased player models don’t bleed out. • Fixed “Input Device not found” on PC direct connect games. It now uses platform defaults in the case where an input device is not set before determining bot difficulty. • Removed servers calling votes at the end of a match. • Elo improvements – fixed a bug initializing Elo for users who got initialized by direct connect instead of via matchmaking. • Fixed Terrorists receiving defuse kits. • Fixed an issue where damaged was being sent across the network as a byte. This allowed the AWP and bomb explosions to both result in > 255 damage. • Fixed bug where a game announced ‘match point’ and ended match prematurely. |
 
|
|
21.04.2012, 18:18
Сообщение
#367
|
|
. Репутация: 355 Группа: Участник Сообщений: 3238 Награды: 3 Регистрация: 30.10.2010 |
нашел какой-то сайт -
|
 
|
|
21.04.2012, 18:32
Сообщение
#368
|
|
Грандмастер Репутация: 398 Группа: Участник Сообщений: 1967 Награды: 3 Регистрация: 07.02.2010 |
нашел какой-то сайт - Кидалово. |
 
|
|
21.04.2012, 18:37
Сообщение
#369
|
|
Почти Мастер Репутация: 174 Группа: Участник Сообщений: 1052 Награды: 5 Регистрация: 11.10.2006 |
скиньте в приват как можно поиграть в это чудо? инвайт или аккаунт
-------------------- |
 
|
|
22.04.2012, 13:36
Сообщение
#370
|
|
Заслуженный Мастер Игры Репутация: 196 Группа: Забанен Сообщений: 1606 Награды: 3 Регистрация: 11.07.2009 |
скиньте в приват как можно поиграть в это чудо? инвайт или аккаунт Я бы тоже не отказался.) -------------------- |
 
|
|
28.04.2012, 09:53
Сообщение
#371
|
|
Репутация: 0 Группа: Припаркованный аккаунт Сообщений: 0 Награды: 18 Регистрация: 18.03.2007 |
Вышло обновление.
Список изменений: Gameplay: • Fixed an issue in the weapon recoil system which caused tighter shot grouping than intended. • Dead players no longer can see bomb or defuse icons on scoreboard for opposing team members. • Recoil impulses are now more consistent for automatic weapons. • The Movement acceleration and stopspeed values have been lowered per pro feedback. • Slightly increased the variance of the recoil patterns. – Updated the recoil pattern for the ak47. • Adjusted the recoil suppression parameters to help tune burst fire. • Fixed an issue which was causing thrown weapons to emit from the base of players, rather than their hands. Gifted weapons will now correctly throw the proper distance. UI: • Hooked up the win panel for arsenal mode to put emphasis on the winner and runners up. • The next weapon text in AR now displays appropriate text for the mode and state. • Fixed the alert for when you reach gold knife level showing up when anyone reached it. • When you get a point for an assist, it shows in the death message. Maps: • New SE version of Aztec with no fog/particles/debris/ropes (except the bridge) • Dust_SE – Added correct skybox to the map properties. • Shoots – Turned down local-contrast settings. – Fixed a strange clip on stairway. – Fixed lighting on the dark hut in the Middle area. – Fixed a few visual issues with the huts, and thinned out some of the thatch roof. • Dust – Adjusted size of buy zones for both CT and T’s. • Shorttrain – Adjusted local contrast settings on post process controller. – Adjusted tonemap settings. • Inferno – Added smoothing normals to prop bombtanks used in Inferno level. – Fix for incorrect bombsite designation text when standing on the blue truck. • St Marc – Turned down local-contrast settings. – Adjusted bloomscale – Fixed signage typo – changed from ”route barйe” to ”route barrйe” • Safehouse – Turned down local-contrast settings. – Adjusted bloomscale – Upped resolution on a prop, removed label that looks blurry. • Italy – Updated some very shiny planters. • Aztec – Fixed floating leaf in tree alpha texture. – Reduced specular on tarp roof. – Fix for objects disappearing from skyline based on camera position near double doors. – Fix for the collision of the crates near bombsite B. – Fixed the collision of the scaffolding at Water below bombsite B. – Improved the texture on the metal bars at Water below T Ramp. – Can no longer climb the scaffolding at bombsite B. – Can no longer walk to the far side of T Ramp. – Can no longer access platform next to Bridge. • Dust 2 – Expanded and moved both the CT a T buy and spawn zones in radar image. • Bank – Turned down local-contrast settings. • Baggage – Turned down local-contrast settings. – Adjusted bloomscale • Lake – Turned down local-contrast settings. – Adjusted bloomscale • Sugarcane – Reduced local-contrast settings. – Reduced bloom amount. – Adjusted some tonemap settings. Models: • Fixed clipping issue on Terrorist skin with head wrap. • Fix for Sawed-off where bolt was sticking through the back of the housing during fire and reload animations. Audio: • Trimmed up ambient content for Nuke, Bank, Train and Sugarcane and made adjustments to the script in Bank (balancing levels and adding some light breeze to match the trees) and a few updated references in Nuke, Train and Sugarcane. • Dust ambient optimization. • Shoots ambient optimizations • Lake and Safehouse ambient optimizations. • Italy ambient optimizations. Fixed a doorway where a player could move outdoors and still have the indoors ambience. • Baggage ambient revision and optimization. Effects: • Snow effects have been greatly optimized. Snow in Office runs 7x faster than before. Bug Fixes: • Fixed crash when in the Buy menu, then voted yes to change maps. • Fixed noticeable double round start in Arms Race when the first player entered the server/game. • Fixed shadows being cast by vgui screens ( mainly the bomb plant numbers in game ). • Fix for a bug where dropping the Famas in certain points in de_dust would cause the weapon to sink into the ground. Miscellaneous: • Relaxing the supported video card checks: – Display an error and exit if the card doesn’t support shader model 3, bilinear PCF sampling, or cascaded shadow mapping. (No cards are actually marked as not supporting CSM in CS:GO.) So our minimal GPU is now the NVidia 6xxx series (2005), or ATI HD 2xxx (2006) or better.) PS. У кого нибудь есть лишний ключик? Сообщение отредактировал KoNoRIMCI - 28.04.2012, 09:54 |
 
|
|
28.04.2012, 09:56
Сообщение
#372
|
|
... Репутация: 1053 Группа: Участник Сообщений: 6835 Награды: 6 Регистрация: 25.04.2007 |
Цитата У кого нибудь есть лишний ключик? Да скоро релиз уже |
 
|
|
28.04.2012, 10:24
Сообщение
#373
|
|
Мастер Игры Репутация: 381 Группа: Участник Сообщений: 1427 Награды: 5 Регистрация: 26.11.2006 |
Цитата У кого нибудь есть лишний ключик? Да скоро релиз уже А когда именно ? -------------------- Xbox Series S |
 
|
|
28.04.2012, 10:56
Сообщение
#374
|
|
Доктор Игровых Наук Репутация: 870 Группа: Ньюсмейкер Сообщений: 3932 Награды: 8 Регистрация: 02.10.2009 |
Цитата А когда именно ? 01.07.2012 -------------------- |
 
|
|
02.05.2012, 18:02
Сообщение
#375
|
|
Магистр Игры Репутация: 803 Группа: Участник Сообщений: 2731 Награды: 5 Регистрация: 14.02.2007 |
ИГРА ПРОСТО УЖАСНА!!!! ГОТОВ ОТДАТЬ КОМУ УГОДНО, БУДЬ У МЕНЯ ТАКАЯ ВОЗМОЖНОСТЬ!!! ПЕРВЫЙ ГРОМКИЙ ПРОВАЛ VALVE!!!!!!!!
|
 
|
|
02.05.2012, 18:13
Сообщение
#376
|
|
Игровой Бог первой степени Репутация: 1167 Группа: Участник Сообщений: 9404 Награды: 5 Регистрация: 15.03.2007 |
больше капса, жирноты, смайлов, и восклицательных знаков
Сообщение отредактировал SaneX - 02.05.2012, 18:13 -------------------- |
 
|
|
02.05.2012, 18:20
Сообщение
#377
|
|
Магистр Игры Репутация: 803 Группа: Участник Сообщений: 2731 Награды: 5 Регистрация: 14.02.2007 |
SaneX, именно. Я в КС:ГО отыграл около 90 часов, поэтому имею полное право так делать, т.к. это не порыв эмоций, а сложившаяся в течении продолжительного времени точка зрения.
И претензии у меня только к одному - к стрельбе. В этой игре решает все случайность, умение ничего не значит. Пули попадают в цель только когда им вздумается. Ситуация доходит до своего апогея, когда игрок не может попасть даже в стоящую в пяти шагах цель! Если, скажем, стрелять в стену, дескать учиться играть, то можно освоить отдачу оружия и траекторию пуль, но стреляя непосредственно в противника с ужасом обнаруживаешь, что та же механика ведения стрельбы уже совершенно не действует! И я не шучу. Вообще, если бы я выпускал эту игру, это было бы исключительно с целью издевательства над людьми. Но я не такой коварный. |
 
|
|
02.05.2012, 19:16
Сообщение
#378
|
|
FPS player Репутация: 377 Группа: Участник Сообщений: 2028 Награды: 4 Регистрация: 01.03.2009 |
Борфет, рандомный разброс тебя не устраивает?
|
 
|
|
02.05.2012, 19:37
Сообщение
#379
|
|
Игрок Репутация: 19 Группа: Участник Сообщений: 35 Награды: 2 Регистрация: 23.08.2010 |
SaneX, именно. Я в КС:ГО отыграл около 90 часов, поэтому имею полное право так делать, т.к. это не порыв эмоций, а сложившаяся в течении продолжительного времени точка зрения. И претензии у меня только к одному - к стрельбе. В этой игре решает все случайность, умение ничего не значит. Пули попадают в цель только когда им вздумается. Ситуация доходит до своего апогея, когда игрок не может попасть даже в стоящую в пяти шагах цель! Если, скажем, стрелять в стену, дескать учиться играть, то можно освоить отдачу оружия и траекторию пуль, но стреляя непосредственно в противника с ужасом обнаруживаешь, что та же механика ведения стрельбы уже совершенно не действует! И я не шучу. Вообще, если бы я выпускал эту игру, это было бы исключительно с целью издевательства над людьми. Но я не такой коварный. Согласен полностью , стрельба ужасна. -------------------- |
 
|
|
02.05.2012, 19:43
Сообщение
#380
|
|
Магистр Игры Репутация: 803 Группа: Участник Сообщений: 2731 Награды: 5 Регистрация: 14.02.2007 |
John13, сразу встречный вопрос, ты играл?
|
 
|
|
Текстовая версия | Сейчас: 26.04.2024, 11:52 |